Šablony pro ezpravodaje
Do Business Boosteru si můžete vkládat vlastní šablony e-zpravodajů. Máte-li již vytvořenou firemní šablonu, stačí html kód této šablony vložit do zdrojového kódu emailové zprávy.
Při vytváření emailu či newsletteru klikněte v editačním poli na záložku „zobrazit“, viz obrázek níže.
Po kliknutí na „zdrojový kód“ se vám zobrazí následující okno viz obrázek.
Do tohoto pole vložte html kód vašeho newsletteru a ten uložte. Tímto grafické zpracování newsletteru připraveno k odeslání. Podle potřeby můžete do takto vytvořeného newsletteru přidávat texty podle potřeby.
Nemáte ještě vlastní design newletteru?
Můžete si vybrat design newsletteru z nepřeberné nabídky návrhů v cenách od 6 do 23 USD na jednom z největších internetových tržištích pro emailové newslettery na http://themeforest.net/category/marketing/email-templates.
V jednoduchosti je nejen síla, ale i praktičnost.
Při výběru newsletteru pamatujte, že v jednoduchosti je síla. Pokud si budete používat na pohled krásné, ale graficky složité newslettery, nemusí vám to přinést požadované výsledky. Proč?
- Například Gmail v základním nastavení identifikuje došlé emaily podle toho, jestli se jedná o běžné emaily nebo newslettery. Pokud došlý email identifikuje, jako newsletter (identifikace probíhá podle struktury, obrázků, počtu hypertextových odkazů atd), přesune ho do složky „promo akce“. A co si budeme říkat, složka „promo akce“ nepatří ke složkám, které příjemci čtou tak často jako doručenou poštu. Efekt kampaní tak bude nižší.
- Ve světě, kde je nepřeberná nabídka poštovních schránek, počítačů, notebooků, tabletů a telefonů všech možných velikostí displejů se často stává, že se vámi vytvořený design newsletter nebude v konkrétním poštovním programu či zařízenízobrazovat správně. I proto také odesílatelé newsletterů dávají na úvod newsletteru text „Nezobrazuje se vám email správně? Klikněte zde>>“ a po prokliku přesměrují čtenáře na online verzi svého newsletterů na svých webových stránkách. A upřímně, když se newsletter nebude na první pohled zobrazovat správně, tzn. nezaujme informace na první pohled, tak klesá i pravděpodobnost, že to budou příjemci řešit. Opět, efekt kampaní bude nižší.
- Graficky chybně koncipovaný newsletter s html chybami mohou antispamové programy častěji vyhodnotit jako spam. Výsledek? Efekt kampaní bude opět nižší.
Nejvíce se nám osvědčili graficky jednoduché emaily, méně obrázků a grafiky, méně hypertextových odkazů a méně textu. Textově dlouhé emaily totiž častěji padají do spamu.
V jednoduchosti je prostě krása.