Jak může Business Booster pomoci obchodníkům?
Jste obchodníkem a chcete získat s menším úsilím více zakázek. Přečtěte si, jak vám Business Booster může pomoci.
Systém je založen na databázovém marketingu. Pomáhá obchodníkům získávat nové klienty prostřednictvím jejich cíleného oslovování a zároveň udržovat kontakt a budovat vztahy s klienty stávajícími a minulými.
Základ celého systému je podrobně členěná obchodní databáze. Tu si můžete vybudovat postupným sběrem kontaktů nebo koupit.
Naše zkušenosti říkají, že pokud budete s lidmi udržovat kontakt, častěji využijí vašich služeb, eventuálně vás doporučí dalším lidem. Cílenému získávání doporučení se říká „referenční marketing“.
Pravděpodobně jste slyšeli podobné dotazy. Např.
„Honzo, potřebuji opravit auto, znáš dobrého automechanika?“
„Moniko, ty máš krásný účes, kde si byla u kadeřníka“.
„Potřebuju prodat byt. Petro znáš nějakého schopného realitního makléře?
Je to prosté. Pokud se budete lidem připomínat a zároveň poskytovat kvalitní služby, roste pravděpodobnost, že doporučí právě vaše služby. Systém mohou využívat obchodníci a podnikatelé snad ve všech oborech podnikání.
Business Booster vám komunikaci a připomínání lidem usnadní. Pochopitelně za vás systém nebude telefonovat a chodit na obchodní jednání. Maximálně vám však usnadní přípravu vašich písemných kampaní, jako jsou dopisy, emaily či newslettery a vytvoří systém a řád ve vaší obchodní databázi.
Jak vám systém usnadní práci při tvorbě cílených reklamních kampaní?
Příprava personifikovaných hromadných emailů
Při přípravě personifikovaných hromadné emailů systém automaticky do kampaní může doplnit oslovení. Pokud např. vložíte do systému jméno Pavel Novák, systém doplní do pole oslovení „Vážený pane Nováku“ nebo Ahoj Pavle“, a to v návaznosti, jestli zaškrtnete tykání nebo vykání. Oslovení je možné doplnit i hromadně pro celou databázi najednou. Systém obsahuje oslovení pro více než 12.000 příjmení a oslovení cca 1800 křestních jmen, tj. i takové které nejsou v databázi českých svátků. Stačí napsat email, vybrat cílovou skupinu a kliknout na tlačítko rozeslat. Systém rozešle personifikované emaily s respektem, jestli používáte výrazy pro tykání, vykání, anebo muže a ženy. Příjemci emailů nevidí emailové adresy na ostatní příjemce. Modul emaily je určen pro udržování kontaktu s vašimi stávajícími klienty. Je možné odesílat emaily s odloženým odesláním a termínovat je k výročím jako jsou svátky a narozeniny. Podívejte se, jak je snadné emailovou kampaň vytvořit.
Pozor! Systém není určen pro hromadné rozesílání nevyžádané pošty. Takovéto jednání je nelegální a uživatelům, kteří systém k rozesílání nevyžádaných emailů budou používat, si vyhrazujeme právo ukončit poskytování služeb emailového serveru.
Příprava personifikovaných hromadných dopisů
Příprava a úspora času při tvorbě hromadných dopisů je značná. Se systémem Business Booster budete schopni připravit kampaň v průměru 12x rychleji než v textových editorech jako např. MS Word. Kampaň, kterou připravíte ve Wordu a Outlooku za 2 hodiny, zvládnete připravit v Business Boosteru za 10 minut. Outlook ani Word navíc neumí skloňovat česká příjmení a neumí vyfiltrovat cílovou skupinu tak přesně jako Business Booster.
Při tvorbě dopisů systém doplní nejen oslovení, ale i poštovní adresu. Vám pak stačí dopisy vytisknout, vhodit do obálky a odnést na poštu. Umí snadno vytisknout obálky v nejpoužívanějších formátech DL a C5. Vše je maximálně automatizované. Používat systém se naučí i průměrně zdatný uživatel počítače. Podívejte se na video, jak je snadné dopisní kampaň vytvořit.
Příprava personifikovaných hromadných sms zpráv
Prostřednictvím Business Boosteru můžete vytvářet sms kampaně. Zasílání zpráv neprobíhá z neznámého čísla, ale z vašeho. Toto řešení má výhodu v tom, že pokud vás klienti znají a máte s nimi dobrý vztah, tak si vaši sms zprávu spíše přečtou. SMS marketing je velmi úspěšný, protože telefon mají lidé většinou u sebe. K odesílání zpráv potřebujete pouze Business Booster a aplikaci Business Booster pro Android. Tuto aplikaci si nainstalujete do vašeho chytrého telefonu. Poté, co v Boosteru vytvoříte kampaň, ta se odešle přes internet do vašeho telefonu a z telefonu jako běžná sms zpráva odchází.
Článek připravil: Petr Podlešák