Jak získávat klienty, i když odpočíváte

Nebylo by krásné zaměstnat někoho, kdo pro vás bude získávat klienty 24 hodin denně, 365 dní v roce bez nároku na dovolenou a nemocenskou a pracovat s nimi ve váš prospěch, i když odpočíváte? A za cenu pouze 3,30 Kč na den?

Nebojte, nenabízíme vám žádného otroka, ale nejpokročilejší IT technologie, které pro vás budou lovit klienty, i když jste na dovolené…

Je to vlastně jednoduché, přitom velmi efektivní. Potřebujete k tomu:

  • Webové stránky
  • Business Booster
  • Emailovou adresu

Ze všeho nejdříve musíte mít webové stránky. Bohužel většina podnikatelů nevyužívá jejich potenciál. V tom lepším případě si nechají udělat stránky, zapracují na jejich obsahu, investují do SEO optimalizace či placené reklamy. A tím práce na stránkách končí. Jenže to v dnešní době nestačí.

Než vám ukážu, jak můžete získávat více klientů, zeptám se vás. Zamysleli jste se, co je cílem vašich firemních nebo osobních webových stránek? Pokud říkáte „Přimět návštěvníka, aby zvedl telefon a zavolal vám nebo vám alespoň napsal email“, máte pravdu.

Jenže, většina návštěvníků vašich stránek není připravena se ihned stát vašimi klienty, a proto vám ani nezavolá ani vám nenapíše email. Jsou totiž ve fázi rozkoukávání, uvažování a hledání alternativ. A proto kromě vašich stránek navštěvují i stránky vašich konkurentů. Několik dní poté, co navštívili vaše stránky se jim informace mísí, často už ani neví, jaké stránky navštívili a 95% návštěvníků zmizí a nikdy s nimi žádný obchod neuděláte. A to i přesto, že první dojem z vašich stránek nebyl špatný. Tento scénář se často odehrává, pokud neinvestujete trvale spoustu peněz do propagace a publikování vysoce hodnotného obsahu.

Existuje přitom levnější a zároveň efektivní cesta, jak podchytit zájem potenciálních klientů. Motivujte návštěvníky, aby se na vašich stránkách zaregistrovali zdarma k odběru zajímavých a hodnotných informací. A zasílání informací automatizujte. Informace by se pochopitelně měly vztahovat k vaší činnosti. Business Booster umí vygenerovat registrační formuláře a automatizovat zasílání informací. Výnosy vysoce převyšují náklady na provoz systému. Jeden z takových formulářů najdete na konci tohoto článku.

Zasílání vyžádaných informací emailem stále patří k nejefektivnějším marketingovým aktivitám. Email má téměř každý a lidé si čtou emaily velmi často.

Hodně úspěchů při přípravě strategie.

Článek připravil: Petr Podlešák

Kategorie:
Petr Podlešák
Autor:

Petr Podlešák

Další příspěvek

Tipy na efektivní práci s obchodní databází

Předchozí příspěvek

Jakým obsahem plnit newslettery? Inspirujte se…